IndeksForsideCyperCu - ForsideCalendarGalleryHjelpMedlemslisteGrupperSøkBli MedlemLogg Inn

Share | 

Ny Side!

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down 
AvInnlegg
TechMaster
Administrator Ledelsen
Administrator Ledelsen

Female
Antall Innlegg : 365
Registration date : 20.10.2007

Min Besøks Informasjon (Min side)
Beste Mat:: Taco
Dårligst Mat:: Fisk :D
Søtest Jente:: Ehm.. :D

PosteTema: Ny Side!   Ons Des 12, 2007 4:47 pm

Snart opner vi den nye siden med chat, forum, blogging, spill, anmeldelser, hot and new og masse annet.
Vi får antagelig en ny chat her på siden som kalles "RealChat" vi kjøper nok den inn så fort som mulig. Det vill bli nye regler på chatten,OP'er, Annet system og div andre funskjoner.
Siden er under oppbygging, men vill være ferdig om en ukes tid om alt går som planlagt.
Det blir litt enklere og bruke den nye siden og enklere og komme til foumet/Innbox.
Vi kommer til og innføre et system der man kan lage egen blogg. Systemet er i gang, men vill bli bedre ettersom vi får flere moduler og funksjoner til det. Forumet vill kanskje oppgraderes til phpBB 3 RC5 som vill være et bedre forum med andre funksjoner, men forløbig kommer detet forumet til og forbli.

Etter en rekke oppdateringer på siden kom vi endelig fram til et design vi kunne bruke. Det tok sin tid og sette opp siden, men som planlagt skal den bli bra. Vi vurderte "GirlPower" på siden, men det viste seg og bli vanskeliogere en vi trodde.

Chatten blir jo antagelig ny og bedre, vi bytter til RC. Vi kommer til og ha et bedre sikkerhets system når vi får den chatten, Og vi får både Admin og OP (operatører).

Ha en fin dag.

MVH

---

Sigve santa

Sigve
-----
God Jul
Til Toppen Go down
Vis Medlemmets Profil http://dbfe.topgoo.net
Gjest
Gjest

PosteTema: Re: Ny Side!   Ons Des 12, 2007 7:54 pm